• یکی از برندهایی که در سال های اخیر به محبوبیت زیادی دست پیدا کرده است، لاستیک واریور است که با بهره گیری از مواد با کیفیت، فناوری پیشرفته و دانش فنی یکی از تایرساز های برتر دنیا برند میشلن، طراحی و تولید شده است.
  • رانندگی در هوای بارانی و جاده های لغزنده، خطرناک است و می تواند یکی از سخت ترین موقعیت هایی باشد که راننده با آن مواجه می شود که خوشبختانه با آمادگی و حواس جمعی و اطمینان از سالم بودن تجهیزات خودرو در لحظه می توان از این امر جلوگیری کرد.
  • شاخص بار تایر یک عدد اختصاص داده شده است که مربوط به حداکثر وزنی است که یک تایر می تواند به طور ایمن تحمل کند.

تفاوت بین انواع لاستیک را بدانید


با توجه به انواع گوناگون لاستیک بهتر است لاستیک‌های خودرو را متناسب با وسیله نقلیه و شرایط آب و هوایی و رانندگی که به طور منظم انجام می‌دهید، تهیه کنید.

M پلاس S در تایر چیست ؟


دو سیستم درجه بندی رایج برای تایرها وجود دارد که به شناسایی قابلیت چسبندگی تایرهای زمستانی کمک می کند. همه لاستیک هایی که در آزمون های چسبندگی تایرهای زمستانی قبول می شوند ، را می توان با علامتی که در کنار لاستیک قرار گرفته مشخص شده است، مشاهده کرد.

لاستیک چهار فصل چیست ؟


لاستیک ها همه مثل هم به نظر می رسند، اما همانطور که می دانید لاستیک ها به طور گسترده ای در عملکرد ، سایز ، طول عمر و ... متفاوت می باشند. پس چگونه می توان بهترین انتخاب را برای خودرو داشت؟

رونمایی هانکوک از تایر لافن G FIT 4S


سازنده ی تایر هانکوک از اضافه شدن لاستیک جدیدو تمام فصل برای خودروهای سواری و شاسی بلند کوچک و متوسط به سبد محصولات تجاری برند زیر مجموعه خود با نام G FIT 4S لافن خبر می دهد.

در فصل زمستان از لاستیک تمام فصلی یا لاستیک زمستانی استفاده کنیم ؟


اکثر خودروها هنگام خروج از کارخانه به لاستیک های تمام فصل مجهز شده اند. از آنجا که این خودروها برای سواری نسبتاً آرام، عمر خوب آج و عملکرد عالی در طول سال ساخته شده اند، محبوبیت آنها جای تعجب ندارد .

شورولت جدید ، هانکوک به پا می کند


هانکوک با تایر تمام فصل Kinergy GT (H436) ، تامین کننده تجهیزات اصلی خودرو جدید شورولت را با نام Trailblazer شد . این تایر تمام فصل ، مناسب برای کراس اوور است و برای رانندگی در مناطق و شرایط مختلف جاده ای طراحی شده است.

تایرهای P Zero پیرلی به عنوان تایرهای استاندارد هیوندای سوناتا جدید 2021


لاستیک های P Zero پیرلی در پی طراحی مجدد هیوندای سوناتا 2021 ، به عنوان تایر فابریک این خودرو جدید به آن اضافه شده است.

تایرهای جدید Adventuro HT Highway All Season جی تی رادیال


جی تی اعلام کرد تایرهای جدید Adventuro HT Highway All Season برای مسافت های طولانی و رانندگی نرم و بی صدا طراحی شده است . این لاستیک مناسب برای انواع خودروهای سواری ، شاسی بلند و وانت می باشد که توسط کمپانی جی تی و با برند GT Radial ارائه می شود .

میشلن تایر Pilot Sport 4 تمام فصل را وارد بازار کرد


میشلی اعلام کرد : این تایر برای ارائه عملکرد بهتر در طول سال طراحی شده است و همچنین کنترل بسیار خوبی در هر لحظه و هر فصل را به رانندگان می دهد. این شرکت افزود : تایر Pilot Sport 4 تمام فصول ، آخرین نسل از تایرهای با عملکرد فوق العاده بالا ( UHP ) است .

  • قبلی
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • بعدی
مقایسه 0